szybki kontakt

Karol Gurtowski – Account Manager

530 546 511

karol.gurtowski@trecom.pl

Aktualności

 

Kiosk a odwrócony efekt ROPO – sfinalizuj transakcję w punkcie sprzedaży

14 czerwca 2017

Powodem, dla którego część klientów decyduje się na zakup dóbr w kanale internetowym jest znacznie łatwiejszy dostęp do informacji o portfolio dostępnych produktów i akcesoriów. Klienci oglądają i wybierają podstawowy produkt w sklepie stacjonarnym, następnie dokonują zakupów on-line (Resarch Offline, Purchase Online).

Taki stan rzeczy jest, co oczywiste, niepożądany przez właścicieli sklepów, po pierwsze tracą oni szansę sprzedaży głównego produktu, jak również nie maja możliwości sprzedaży akcesoriów, które zazwyczaj maja znacznie wyższą marżę.

W zależności od kategorii produktów, odwrócony efekt ROPO dotyczy od 20 do 30 procent polskich konsumentów, w przyszłości może dotyczyć nawet 40-50 procentów zakupów*.

**

Użycie kiosków pozwala na prezentację pełnej oferty produktowej, bez konieczności fizycznej ekspozycji towarów, lub zmuszania klienta do wędrówki po sklepie w poszukiwaniu akcesoriów.

Zastosowanie kiosków jest idealną metodą przeniesienia mechanizmów, znanych z e-commerce, do sklepów tradycyjnych, co może w znaczący sposób wpłynąć na sfinalizowanie procesu zakupowego w punkcie sprzedaży.

Wyobraźmy sobie sytuację, gdy Klient decyduje się na zakup telewizora i jest zainteresowany dodatkowymi akcesoriami do niego. Po wybraniu produktu na kiosku, lub zeskanowaniu jego kodu, uzyskuje on dostęp do pełnej informacji o produktach komplementarnych, w tym przypadku będą to: kable służące do podłączenia z peryferiami, produkty do pielęgnacji oraz urządzenia dodatkowe, takie jak słuchawki. Kupujący może zaznaczyć interesujące go produkty i dołączyć je do swojego koszyka w sklepie stacjonarnym, zwiększając tym samym wartość zakupów i marżę dla sklepu.

Chcesz wiedzieć więcej?
Szukasz partnera do zaimplementowania, oraz utrzymania rozwiązania opartego na kioskach w Twoim sklepie?
Skontaktuj się z naszym opiekunem handlowym, by poznać nasze możliwości w tym zakresie.


Kontakt do opiekuna handlowego:
Karol Gurtowski
karol.gurtowski@trecom.pl
530 546 511


*na podstawie badania Kantar TNS „Future of shopping. Latest trends in retail. Today and 2030”
** http://mensis.pl/ropo-i-odwrocone-ropo-w-polskim-e-commerce/

Napisz do nas,
a my skontaktujemy się z Tobą.

zgodaAkceptuję warunki polityki prywatności

 

Firma Trecom Poznań oraz Palo Alto Networks mają zaszczyt zaprosić na warsztaty „Ultimate Test Drive”, na których zdobędą Państwo cenne doświadczenie z zakresu rozwiązań Palo Alto NetwFirma Trecom Poznań oraz Palo Alto Networks mają zaszczyt zaprosić na warsztaty „Ultimate Test Drive”, na których zdobędą Państwo cenne doświadczenie z zakresu rozwiązań Palo Alto Networks – platformy bezpieczeństwa nowej generacji.orks – platformy bezpieczeństwa nowej generacji.

 

Bieżący rok jest kolejnym okresem dynamicznego wzrostu rynku usług opartych o rozwiązania chmurowe. Jak prognozuje IDC na koniec grudnia będzie on warty 213 milionów dolarów, co oznacza wzrost o 30 procent.

 

2017 rok to czas, kiedy rewolucję przechodzą kasy fiskalne, a dokładniej zasady, na jakich firmy zobowiązane są do wydawania paragonów potwierdzających sprzedaż towarów oraz usług.