szybki kontakt

Karol Gurtowski – Account Manager

530 546 511

karol.gurtowski@trecom.pl

Centrum Wsparcia Technicznego

Trecom oferuje wysokiej jakości usługi serwisowe spełniające wymagania Klienta i dopasowane do poziomu krytyczności elementu infrastruktury,

przeprowadzane przez zespół złożony inżynierów posiadających najwyższe kompetencje potwierdzone certyfikatami wiodących producentów rozwiązań IT.

Profesjonalizm

Stawiając na naszą główną przewagę konkurencyjną, czyli szybką reakcję na powstałą usterkę i jej weryfikację, stworzyliśmy Trecom Network Operation Center, strukturę zapewniająca sprawne usunięcie przyczyn awarii dzięki podziałowi kompetencyjnemu na dwie linie kontaktu.

Usługi serwisowe świadczone przez naszą grupę gwarantują:

  • Nowoczesny Monitoring
  • Konsultacje Techniczne
  • Wsparcie infrastruktury sieciowej klienta zdalnie lub na miejscu wystąpienia awarii w trybie 24/7

Całość procesu nadzorowana jest przez specjalistę posiadającego certyfikację ITIL Expert.

 

Potrzebujesz więcej informacji?

Nad poprawnością procesów czuwa ITIL Expert

Napisz do nas,
a my skontaktujemy się z Tobą.

zgodaAkceptuję warunki polityki prywatności

Wypełnij formularz, aby pobrać plik

 

zgodaAkceptuję warunki polityki prywatności