szybki kontakt

Karol Gurtowski – Account Manager

530 546 511

karol.gurtowski@trecom.pl

Serwis ogólnopolski

Wiemy jak ważna jest szybka reakcja i rozwiązanie problemu. Naszym Klientom zapewniamy profesjonalny serwis o zasięgu ogólnopolskim.
W zależności od rodzaju zdarzenia usterka zostanie naprawiona na miejscu, sprzęt może również zostać przekazany do naprawy, na czas której udostępnimy urządzenie z puli sprzętu zastępczego. Wszystko po to żeby zminimalizować czas przestoju Twojego biznesu.

Kompetencje

  • Nasi serwisanci to zespół doświadczonych profesjonalistów, którzy na miejscu rozwiążą większość problemów;
  • O wyjeździe serwisu decyduje L1- pierwsza linia wsparcia, dzięki czemu serwisant z góry wie z jakim urządzeniem będzie miał do czynienia i jest odpowiednio przygotowany do wykonania naprawy.

Zasięg

Oferujemy usługi serwisowe o zasięgu ogólnopolskim realizowane z naszych lokalnych punktów serwisowych, co skraca do minimum czas oczekiwania na serwisanta.

mapa-serwisy-i-oddzialy

Sprzęt zastępczy

W przypadkach, gdy naprawa na miejscu nie jest możliwa oferujemy sprzęt zastępczy na czas usunięcia usterki w serwisie własnym lub zewnętrznym.

 

 

Istotną korzyścią dla Klienta jest fakt, że utrzymujemy magazyn sprzętu zastępczego, dzięki czemu możemy dokonać natychmiastowej wymiany uszkodzonego sprzętu, bez konieczności oczekiwania na jego naprawę.

 

Monika Golec

Kierownik Logistyki

Potrzebujesz więcej informacji?

82%
incydentów rozwiązujemy zdalnie

w minionym roku zrealizowaliśmy ponad 5400 wyjazdów serwisowych

Napisz do nas,
a my skontaktujemy się z Tobą.

zgodaAkceptuję warunki polityki prywatności

Wypełnij formularz, aby pobrać plik

 

zgodaAkceptuję warunki polityki prywatności