szybki kontakt

Karol Gurtowski – Account Manager

530 546 511

karol.gurtowski@trecom.pl

Biuro 360

Powierz opiekę nad Twoją infrastrukturą IT w ręce specjalistów i zajmij się tym co robisz najlepiej – istotą Twojego biznesu!

Wybierz pakiet odpowiedni dla potrzeb Twojej organizacji.

Nie musisz alokować dużych środków od razu, dostarczymy Ci niezbędny sprzęt i usługę serwisową w korzystnym modelu abonamentowym.

Pakiet sprzęt i serwis

  • Jesteśmy dla Ciebie dostępni 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu;
  • Każdy z Twoich pracowników może bez ograniczeń zgłaszać nam zaistniałe incydenty, a my dołożymy wszelkich starań by problem został rozwiązany już podczas pierwszego kontaktu;
  • Dla Twojej wygody udostępnimy jeden numer telefonu, pod którym można zgłaszać problemy, niezależnie od ich natury. Jeśli wolisz inną formę kontaktu, nie ma problemu – dostosujemy się do Ciebie.

Dla firm, które cenią sobie pewność, że zgłaszana usterka zostanie profesjonalnie usunięta, jednak mają pewnie ograniczenia budżetowe.

Pakiet instalacyjny

  • Instalacja i konfiguracja sprzętowa stacji roboczych, urządzeń peryferyjnych;
  • Instalacja oraz konfiguracja oprogramowania systemowego i użytkowego;
  • Odbiór i przygotowanie sprzętu dla nowego pracownika.

Service desk

  • Wsparcie telefoniczne i pomoc zdalna w godzinach 8-18 w dni robocze;
  • Limit zgłoszeń: 100 miesięcznie;
  • Natychmiastową reakcję na zgłoszone awarie i usterki;
  • Rejestracja incydentów z systemem rozbudowanych powiadomień;
  • Reagowanie na awarie sprzętowe
  • Monitoring prewencyjny (zapobiegający usterkom sprzętu i oprogramowania;
  • Aktualizacje systemów – raz na pół roku.

Serwis on-site

  • SLA: nbd;
  • Diagnostyka i naprawa problemów sprzętowych – serwery, komputery, laptopy, urządzenia peryferyjne;
  • Przegląd i gruntowna konserwacja sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych, oprogramowania oraz sieci komputerowych – 1 raz do roku;
  • Przygotowanie i przechowywanie obrazu sprzętu – 1 konfiguracja.

Cena już od:

zapraszamy do kontaktu z naszym przedstawicielem handlowym

Dla firm, które oczekują szybkiej wymiany sprzętu i szerokiego okienka czasowego zgłaszania zaistniałych incydentów.

Pakiet instalacyjny

  • Instalacja i konfiguracja sprzętowa stacji roboczych, urządzeń peryferyjnych;
  • Instalacja oraz konfiguracja oprogramowania systemowego i użytkowego;
  • Odbiór i przygotowanie sprzętu dla nowego pracownika.

Service desk

  • Wsparcie telefoniczne i pomoc zdalna w godzinach 6-20 w dni robocze;
  • Limit zgłoszeń: 200 miesięcznie;
  • Natychmiastową reakcję na zgłoszone awarie i usterki;
  • Rejestracja incydentów z systemem rozbudowanych powiadomień;
  • Reagowanie na awarie sprzętowe
  • Monitoring prewencyjny (zapobiegający usterkom sprzętu i oprogramowania;
  • Aktualizacje systemów – raz na kwartał;
  • Monitoring łącza internetowego;
  • Zarządzanie uprawnieniami użytkowników z poziomu AD.

Serwis on-site

  • SLA: nbd;
  • Diagnostyka i naprawa problemów sprzętowych – serwery, komputery, laptopy, urządzenia peryferyjne;
  • Utrzymanie i serwis platform sprzętowych;
  • Przegląd i gruntowna konserwacja sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych, oprogramowania oraz sieci komputerowych – 1 raz do roku;
  • Przygotowanie i przechowywanie obrazu sprzętu – do 3 konfiguracji.

Dla firm, które oczekują natychmiastowej reakcji na incydenty i pełnego wsparcia on-site.

Pakiet instalacyjny

  • Instalacja i konfiguracja sprzętowa stacji roboczych, urządzeń peryferyjnych;
  • Instalacja oraz konfiguracja oprogramowania systemowego i użytkowego;
  • Odbiór i przygotowanie sprzętu dla nowego pracownika.

Service desk

  • Wsparcie telefoniczne i pomoc zdalna 24/7 również za pośrednictwem systemu Cisco SPARK;
  • Limit zgłoszeń: 500 miesięcznie;
  • Natychmiastową reakcję na zgłoszone awarie i usterki;
  • Rejestracja incydentów z systemem rozbudowanych powiadomień;
  • Reagowanie na awarie sprzętowe;
  • Monitoring prewencyjny (zapobiegający usterkom sprzętu i oprogramowania;
  • Aktualizacje systemów – raz na miesiąc;
  • Monitoring łącza internetowego;
  • Zarządzanie uprawnieniami użytkowników z poziomu AD.

Serwis on-site

  • SLA: 8h;
  • Diagnostyka i naprawa problemów sprzętowych – serwery, komputery, laptopy, urządzenia peryferyjne;
  • Konfiguracja nowego sprzetu sieciowego;
  • Utrzymanie i serwis platform sprzętowych;
  • Wirtualizacja – migracja systemów serwerowych oraz stacji roboczych do środowiska wirtualnego;
  • Przegląd i gruntowna konserwacja sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych, oprogramowania oraz sieci komputerowych – raz na pół roku;
  • Przygotowanie i przechowywanie obrazu sprzętu – do 10 konfiguracji.

Dodatkowo

  • Pierwszorazowe przygotowanie i konfiguracja nowego hosta (dochodzącego do puli utrzymaniowej), zgodnie ze zdefiniowanym wcześniej obrazem – bezpłatnie we wszystkich pakietach.
  • Konsulting:
    • Pomoc przy rozbudowie struktury informatycznej przedsiębiorstwa;
    • Doradztwo w zakresie doboru oprogramowania\sprzętu;
    • Optymalizacja oraz modernizacja systemów i sprzętu.

Potrzebujesz więcej informacji?

Napisz do nas,
a my skontaktujemy się z Tobą.

zgodaAkceptuję warunki polityki prywatności

Wypełnij formularz, aby pobrać plik

 

zgodaAkceptuję warunki polityki prywatności