szybki kontakt

Karol Gurtowski – Account Manager

530 546 511

karol.gurtowski@trecom.pl

Raportowanie

Lubisz trzymać rękę na pulsie?
Oddajemy w Twoje ręce szeroki wachlarz dostępnych raportów. To Ty decydujesz jak często chcesz je otrzymywać i które informacje są dla Ciebie kluczowe.

Szczegółowe dane

  • Czas oczekiwania na połącznie i czasu jej trwania;
  • Potwierdzenia jakości procesu wsparcia – na potrzeby analizy (system nagrywania);
  • Zgodności oczekiwanych czasów SLA z umową serwisową;
  • Ilość zgłaszanych incydentów, wyjazdów i zgłoszeń gwarancyjnych dla sprzętu;
  • Ocenę każdego kontaktu (mailowy system ankiet);
  • Statystyką awaryjności w oparciu o przyjęte kryteria;
  • Wykorzystanie stocku urządzeń zapasowych.

Personalizacja

  • Stosowane w TRECOM rozwiązania do nadzoru usług serwisowych są autorskie w związku z czym jesteśmy w stanie dostarczać raporty dostosowane do potrzeb Klienta, zarówno pod kątem zawartości merytorycznej jak i częstotliwości generowania;
  • Zależy nam żeby jak najlepiej wspierać cele strategiczne i operacyjne zleconych zadań.

Wiedza

  • Zbierane dane są analizowane na bieżąco, dzięki czemu mamy pełną kontrolę nad świadczona usługą;
  • Analiza porównawcza pozwala na wyciąganie wniosków dotyczących na przykład najczęściej pojawiających się problemów, których można byłoby uniknąć przeprowadzając szkolenie osób korzystających z danego rozwiązania.

Potrzebujesz więcej informacji?

82% incydentów rozwiązujemy zdalnie

Napisz do nas,
a my skontaktujemy się z Tobą.

zgodaAkceptuję warunki polityki prywatności

Pobierz:

Wypełnij formularz, aby pobrać plik

 

zgodaAkceptuję warunki polityki prywatności