szybki kontakt

Karol Gurtowski – Account Manager

530 546 511

karol.gurtowski@trecom.pl

Service desk

TRECOM Usługi Serwisowe zapewnia profesjonalny Service Desk, którego konsultanci kompleksowo zajmują się obsługą zgłoszeń.
Dla każdego projektu zapewniony jest Pojedynczy Punkt Kontaktu (Single Point of Contact), który jest miejscem kompleksowej obsługi incydentów, począwszy od zgłoszenia, przez klasyfikację, priorytetyzację, aż do rozwiązania i zaraportowania.

Elastyczność

  • Jesteśmy dla Ciebie dostępni 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu;
  • Każdy z Twoich pracowników może bez ograniczeń zgłaszać nam zaistniałe incydenty, a my dołożymy wszelkich starań by problem został rozwiązany już podczas pierwszego kontaktu;
  • Dla Twojej wygody udostępnimy jeden numer telefonu, pod którym można zgłaszać problemy, niezależnie od ich natury. Jeśli wolisz inną formę kontaktu, nie ma problemu – dostosujemy się do Ciebie.

Model 3 linii wsparcia

  • Usługa Service Desk bazuje na opartej na metodyce ITIL koncepcji trzech linii wsparcia. Ty kontaktujesz się tylko z pierwszą linią a nasz zespół (2 i 3 linia) pracuje nad rozwiązaniem problemu;
  • Proces obsługi zgłoszeń jest indywidualnie dostosowywany do Twoich potrzeb i wymagań przez certyfikowanego eksperta ITIL na etapie wdrożenia usługi;
  • Zarządzanie usługą odbywa się z poziomu stworzonego dla TRECOM oprogramowania, które możemy zintegrować z istniejącymi po Twojej stronie  systemami (Solarwinds, SAP itp.)
 

Praca w modelu 3 linii wsparcia, bazująca na metodyce ITIL, umożliwia szybką reakcję na incydent oraz jeśli jest to konieczne zaangażowanie eksperta w proces rozwiązania problemu.

 

Piotr Czarnecki, Service Desk Manager

Jakość

  • Usługa ma jasno zdefiniowane procesy i procedury, co gwarantuje wysoką jakość obsługi;
  • W trakcie świadczenia usługi stale gromadzimy wiedzę i wykorzystujemy ją do optymalizacji i doskonalenia;
  • Posiadamy środowisko laboratoryjne, w którym możemy testować nowe rozwiązania i konfiguracje przed ich produkcyjną implementacją;
  • Po zamknięciu zgłoszenia otrzymasz ankietę, w której będziesz mógł wyrazić opinię o naszych działaniach.
  • Chcemy żebyś zawsze trzymał rękę na pulsie, dlatego oferujemy rozbudowany model raportowania.

Potrzebujesz więcej informacji?

 

82%
incydentów rozwiązanych zdalnie

ponad 100 000
rozmów telefonicznych rocznie

Napisz do nas,
a my skontaktujemy się z Tobą.

zgodaAkceptuję warunki polityki prywatności

Wypełnij formularz, aby pobrać plik

 

zgodaAkceptuję warunki polityki prywatności